Sunday, December 07, 2008

Epäselvillä vesillä

Aluksi olin että EIKÄ, ei saa häpäistä pyhää, mutta sitten Anna vetikin sen niiiin hyvin. Pienen ja hennon otteen. Herkästi ja kauniisti ja just niin hyvin, että parempaan vois pystyä vaan Dave. Mää oon ihan myyty, vaikka paras säkeistökin oli karsittu pois. Mää äänestin.

Olen viettänyt itsenäisyyspäivää ja viikonloppua Kemissä kotona coldplayn live 2003 keikan, linnanjuhlien, joululahjojen paketoimisen, idolssin, saunomisen, kevään lukujärjestyksen pakertamisen, baarissa turkkilaismiesten piirittäneenä tanssimisen, lihapullien tekemisen, koodin lekarockin, äitin ja isin kanssa shoppailun ja ovikranssin askartelun parissa ja on ollut tasaisen hienoa.

Ei ole isoja kareja, joille ajaa. Lienevätkö lymyämässä tyynen pinnan alla.

Nyt on vaan sellainen ilta, tunteet hirveän pinnassa, olemisen riemu ravistelee olkapäitä ja ei ravistele. Ja olen ihan sekaisin. Mitä sitä tavoittelis?


2 comments:

Anonymous said...

Siis hyvä kun äänestit, nimittäin jos minä oisin äänestänyt, oisin äänestänyt just Annaa. Mutta en äänestänyt.
Meillä on Onni kipeenä, joten saa nähdä pääseekö meidän perheen tähdet joulujuhlalavalle tulevalla viikolla. Onnilla olis saattanut olla merkittävä Mäyrän-rooli ryhmänsä esityksessä...
M

Anna said...

ihanaa, parantavia suukkoja pikkumäyrälle! <3 ikävä! äitin kans pohdittiinki että ketähän miia toivoo :D

Voittaja ei välitä. Eiku.

Eräs ystäväni tapaili Tinder-matchiaan joitain viikkoja jo jokseenkin innoissaan. Lupaavasti alkanut suhde kohtasi päätöksensä, kun Tinder-m...