Monday, July 30, 2007

ääääääääääääääääääääääääääääääää!

Tänään on se päivä, jolloin olen päättänyt päättää. En vain tiedä vieläkään mitä..tai en ole ihan varma. Molemmat vaihtoehdot houkuttelevat osaltaan.Olen kuitenkin päässyt asiassa sen verran eteenpäin, että olen pakannut kirjoituspöydän laatikoiden ja lipaston sisällön pahvilaatikoihin. Yksi muistolaatikko jää Kemiin, miljööseen, johon muistot kuuluvat, muut lähtevät mukaani johonkin vieraaseen ja uuteen. Aika huono olen roskikseen heittämisessä vieläkin. Kun ei sitä koskaan voi tietää minkä yllättävän käyttötarkoituksen voi keksiä liskohiekkapussille, joka on tuotu muistaakseni Kreikasta.

Sitten kun olen saanut paperit postiin, en halua enää ikinä puhua siitä, että minulla oli kaksi mahdollisuutta joskus. Haluan soittaa asunnon perään, pakata loput tavarat ja ostaa naistenlehden. Ja tehdä suomenkielen etätehtävän loppuun. Ja mennä hierojalle. (mulla on lahjakortti.)

No comments:

Voittaja ei välitä. Eiku.

Eräs ystäväni tapaili Tinder-matchiaan joitain viikkoja jo jokseenkin innoissaan. Lupaavasti alkanut suhde kohtasi päätöksensä, kun Tinder-m...