Wednesday, April 04, 2007

kurlausta kiiraskeskiviikkona

Paremmin kirjoitan silloin kun olen oikein surullinen tai vihainen. Silloin myös puhun vakuuttavammin. Vihaisena tai surullisena olen melkonen suoriutuja. Onnellisena musta ei ole oikein mihinkään. Siinä valossa nähtynä voin ikäväkseni todeta olleeni onnellinen jo pitkään. Ja saamaton. Semmonen määniinvaantykkään, jonka ympäriltä kaikkoaa kaikki kaverit. Kuka semmosta onnellista lössykkää jaksaa pitemmän päälle katsoa ja kuunnella? No..harvat. Pitää varmaan joku kriisi kehittää sitte pääsykokeiden ajaksi....

Olen vieläkin oikein kipeä. Sen myös kuulee äänestä. En ole päässyt jumppaamaan tällä viikolla. Haittaa vähän ja harmittaa. Liikkumattomuuden huomaa heti löysästä olosta ja vartalosta. Jumppa vaikuttaa mun jaksamiseen ihan oleellisesti, tänä keväänä oon pistäny merkille.

Ei multa oikeasti ole kaikki kaverit kaikonnu vielä. Ne vaan hellustais kaheksana päivänä viikossa, jos se olis mahollista. Niillä näyttäs itellä olevan sama määniinvaantykkään vaihe menossa elämissään. Ja hyvä niin, mutta mietin vaan, että olisko se voinut tulla niille vasta kesällä sen jälkeen ko M on vapautettu armeijasta?! oisko ollu liikaa pyyetty. En mitenkään valita..siis kyllä niillä on..ehdottomasti on aikaa olla munki kanssa aina sillon ku Aapo on töissä tai Jukka on koulussa tai Roope on reeneissä tai Veikko on oulussa taiii.... Oma syyni kun en ole viittiny opetella niitten reeniaikatauluja ja muita menoja ulkoa. Ja hö ei niitä edes ulkoa tarvitse opetella, kun ne voi laittaa ylös lapullekin!

Kävin tänään kaupungilla tuolla myrskyssä ja hain apteekista kipua lieventäviä kurlattavia yrttilääkkeitä. Äiti väittää ettei niitä tarvis kurlata. No tarviihan! Olen tehny niin ennenkin ja on auttanu! Kai se kurlaus jotenki tehostaa sen lääkkeen vaikutusta tai jottain...?! Oon saanu ihan turhia moitteita kurlaamisesta keittiössä. Mikä siinä muka on ällöttävää hä? Kurl kurl..terveys menee eelle.

Viimeksi pääsiäinen on tuntunut näin hyvältä silloin kun vielä jaksoi innostua suklaamunien pikkuyllätyksistä. Tykkimiehellä on neljän päivän pituinen loma, joka alkaa huomenna. Jos olen joskus väheksynyt sinun merkitystäsi ja olemassa oloasia kiirastorstai niin annettakoon se minulle nyt anteeksi. Itseasiassa olet oikein asiallisella paikalla ja oikeassa tehtävässä juuri siinä missä olet ja kiitokseni siitä.

....Nyt täytyy lähteä pelaamaan tyttöjen kanssa aliasta. Niille tuli vapaata ku niiden poikakaverit pelaa siinä vieressä pokeria. M olisi siellä varmaan kans mielellään, mutku jonku täytyy puolustaa maata että voidaan turvallisin mielin katsoa joulukuussa linnanjuhlia telkkarista. (Tai itseasiassa, että voidaan nyt turvallisin mielin pelata aliasta, mutta pitemmällä tähtäimellä mikon korsi on siinä keossa kanssa, joka meille niitä linnanjuhlia suoltaa.) Jokatapauksessa nyt voidaan mitä vaan, koska siellä on minun mikko ja se kyllä pitää meistä huolen!

No comments:

Voittaja ei välitä. Eiku.

Eräs ystäväni tapaili Tinder-matchiaan joitain viikkoja jo jokseenkin innoissaan. Lupaavasti alkanut suhde kohtasi päätöksensä, kun Tinder-m...