Monday, March 05, 2007

Tänään oon sinun tyttö

Niin oon kyllä muinakin päivinä, mutta tänään aivan erityisesti halusin sanoa sen. Ilman omitusliitettä, koska se oli kivempaa niin.

Noro-viruksen riepottelusta toipunut äiti lähti mun kanssa kaupungille ja arvatkaa shoppailtiinko me?! No oikein, shoppailtiin. Musta oli mieltäylentävää huomata että alennusmyynneistä voi saada kuusi ihanaa paitaa seittemälläkympillä! Kirjastosta lainasin neljä levyä. Sugababesit, Tekniikan ihmelapset, Zen Cafeen ja Lily Allenin. Kuuntelin jo kaikki paitsi Allenia, mutta siinä näyttikin olevan vaan kolme biisiä, joita mulla ei vielä ole. Tykkäsin Tekniikan ihmelapsien Syntymäpäivä- biisistä. No siinä Vuokko Hovatta toisteleekin kertosäkeessä että "Oothan aina mun luona en enää tahdo elää ilman sua en koskaan ilman sua!" Jaa..että muhun on nykyään helppo tehdä vaikutus.

Syötiin pinaattikeittoa ja munaa ja nukuttiin, mää ja mun uus paras kaveri, Tero-nalle. Miks on näin väsynyttä?

Pieni ääni sanoo päässä, että pitäis tehdä hommia, mutta vastaan sille, että kuka sitä aina jaksaa...Tero-nalle nyökyttelee vieressä. Se on leppoisaa ja luppoisaa seuraa.
Sitäpaitsi neloselta tulee huippumalli haussa.

No comments:

Voittaja ei välitä. Eiku.

Eräs ystäväni tapaili Tinder-matchiaan joitain viikkoja jo jokseenkin innoissaan. Lupaavasti alkanut suhde kohtasi päätöksensä, kun Tinder-m...