Wednesday, February 21, 2007

A:lla alkaen

Noko Marillaki oli tää..

Olen: Anna
Haluan: aurinkoa, aloittaa ahkeroinnin, alokkaan armeijasta
Minulla on: arviointikykyä, aivan ainutlaatuinen armas<3
Toivon: ahkeruutta, arvostusta, aurinkoista alkukesää,
Vihaan: avuttomuutta, aivottomuutta, ahdistusta, armeijan auktoriteettejä ja arvoja, anteeksi antamista
Pelkään: arvottomuutta
Kuulen: auton ajavan
Pohdin: asioita, aikaa, arvoja, armasta!
Rakastan: ah, armasta, ajattelemista, Avrilia
Minua koskee: ajattelemattomuus
Minä aina: aloittelen annukalla aliaksen ja alkoholinkin avustuksella :)
Minä en: aina auta arjen askareissa
Laulan: ajanvietteeksi alituiseen
Itken: arkaluontoisia asioita (jos olisin Mari tai Manna, olisin sanonu että mukana myötätunnosta)
En ole aina: ankara ja ahdasmielinen

No comments:

Voittaja ei välitä. Eiku.

Eräs ystäväni tapaili Tinder-matchiaan joitain viikkoja jo jokseenkin innoissaan. Lupaavasti alkanut suhde kohtasi päätöksensä, kun Tinder-m...