Tuesday, October 03, 2006

..nii ja kaikkia ei voi pelastaa!

^Se on siis käytössä edelleen..

Viikonloppu Oulussa oli oikein mukava ja aktiviteettirikas :) Kaikki alaikäset, joita kiinnosti ees yrittää, pääsivät baariin. Yks kärppäpeli, joka hävittiin huonommille! Perjantai kuskina ja Lauantai ei-vähhääkään-kuskina ja sunnuntainakaan ei. Tutustuin Gigling marliniin (jossa oli pikkusen liian tukalaa mun makkuun) ja mukaviin ihmisiin ja tapasin vanhoja mukavia, joihin olen jo tutustunut joskus aikaisemmin. Von hertsen brothersin keikka oli aivan upeamahtis ja ne veti aivan täysillä. Ei sitä voi edes selittää..ette kuitenkaan ymmärtäis. Oltiin niin edessä nuitten teikareitten kanssa, että meinasin saada Kie Von Hertsenin kitarasta päähän! :D

JA SITTE MEILLE SYNTY VAUVA SUNNUNTAIN JA MAANANTAIN VÄLISENÄ YÖNÄ. Korjaan Miialle ja Villelle synty. Eli oon nyt tuplasti täti. Ja oon keksiny vauvalle jo nimen. Kaapo. Kaapo Asko Einari Saarela. Olli oli käyny kattomassa pikkuveljeään ja sanonut että "Ihana vauva". Niissä on kuulemma vähän samaa näköä. AAAA en jaksa oottaa että nään tätin pikkunyytin <3

Vitsi ois ollu vielä hulluna juttua mutta nyt ooceeta ja prisonpreikkiä ja bb:tä. Oon nolife, tiedetään!
heippadeippa!

No comments:

Voittaja ei välitä. Eiku.

Eräs ystäväni tapaili Tinder-matchiaan joitain viikkoja jo jokseenkin innoissaan. Lupaavasti alkanut suhde kohtasi päätöksensä, kun Tinder-m...