Wednesday, October 04, 2006

en tajua tätä me-ei-myyä-torttuhilloa-ideaa!?

Miksi Jellona työntää päätä ruokakuppiin ko koitan laittaa sinne ruokaa ja tekee siitä mulle näin hankalampaa?
Miksi suomenkielenperusopintojen tehtävien aloitus on niin ylivoimaista?
Miksi bikinilaskun piti tulla nyt 4 kuukautta liian myöhään kun ehdin jo luulla että ne on unohtanut lähettää sen?
Miksi mun pitää maksaa päiväkotiruuasta 4.30, sillähän sais aterian heseltä!? ( jossa en oo muuten käyny pitkään aikaan!)
Miksi en laihu siltikään?
Miksi missään kaupassa ei myyä luumuhilloa niiin että voisin tehdä joulutorttuja ku haluttaa ihan kauheena?! oon oikeesti käyny kattomassa jo kaikista kaupoista!?!?!
Miksi vauvaa ei muka nimetäkkään Kaapoksi??
Miksi vedin pohjat ruottin kuuntelussa?
Miksi bb on tänävuonna niin tyhymä ja se idea rikottiin nuilla uusilla asukkailla. Ja edelleen miksi Mika lähti?
Miksi oon niin väsynyyyyyyy....

ps. Voitto katto tänään tarhassa mua hyvin pitkään mietteliäänä ja sanoi sitten "Sää oot tummaihonen". Meillä oli loistava jumppatunti eskujen kans. muutenki tuntuu että tuo työ on parasta :) silti loma tekis mulle varmaan tosi hyvää tai se että siitä maksettas pikkusen enemmän...
uupunu


No comments:

Voittaja ei välitä. Eiku.

Eräs ystäväni tapaili Tinder-matchiaan joitain viikkoja jo jokseenkin innoissaan. Lupaavasti alkanut suhde kohtasi päätöksensä, kun Tinder-m...