Tuesday, September 26, 2006

Voi pientä idioottia

Ai ai ai..silmään sattuu. Maailman turhin asia,silmätulehus, iski. En muista ainakaan että mulla olis ollu sitä koskaan ennen ja siksi erehdyin aikaisemmin pitämään hikkaa maailman turhimapana..

Eilen sain yhden opiskelukirjan kirjastosta ja varasin kaksi. Lainasin myös vähän viihdettä. Joukossa kirja, jonka päähenkilöt kinastelevat siitä kenellä on eniten syitä tappaa itsensä (mietin että se olisi tähän väliin erittäin tarpeeseen muistuttamaan mua siitä että mun silmätulehuksellanikaan ei ehkä päästäisi vielä listan kärkeen..) ja OC-soundtrack, vaikka siinä tuskin on mitään uutta..en tiedä, en ole ehtinyt kuuntelemaan. Tutkiskelin annettuja ja täysin mahdottomaksi leimaamiani opiskelutehtäviä tarkemmin ja huomasin ne vaikkakin vaativiksi, niin silti kuitenkin lupaavan mahdollisiksi. Tänään olen kuitenkin antanut itselleni, potilaalle, luvan olla vaan, kirjoittaa, kuunnella hyvää musiikkia ja nautiskella. Arki tulkoon sitten myöhemmin ku oon täysissä voimissani ottamaan sitä vastaan...niihä? (:

Siis terve oon ihan ääliö beeteevee ku katon BB:tä. Oikeesti hymyilen kokoajan ku Mika on siinä ruudussa ja nauran sen jutuille. Voi pientä idioottia. Mikko ei kohta kato sitä mun kanssa ennää. :D : :o

Istuin eilen koko illan sairaalan päivystyksessä ko kaikki itkevät pienet siirrettiin suoraan mun eelle. Ne ehkä aliarvioi silmätulehuksen akuuttiuden ja vaarallisuuden. Parin tunnin ja muutaman puhelun jälkeen kävin taas kysymässä mahdollisuuksiani tulla otetuksi vastaan vielä saman päivän aikana ja olin valmis laittamaan kovan kovaa vastaan, mutta vastaanoton mies yllättikin olemalla myötätuntoinen ja mukava. "Enää neljä ennen sua ja sitten pitää kattoa ottaako lääkäri vielä ne ekaksi,joilla on testi tuloksia mukana...mutta hyvin oot jaksanu..reipas tyttö. Mene vielä vähäksi ajaksi odottamaan" Sillä oli hyvä taktiikka. En voinut kuin nyökätä ja niellä vihan. Täydelliset naisetkin oli jo menossa, mutta nämä muut odotushuoneen tollot katsoivat väärää kanavaa! Teki mieli alkaa itsekin itkemään, mutta ehkä siitä ei sitten kuitenkaan olisi ollut kovin paljon apua sitten kuitenkaan. Lääkäri oli joku varmaan justiinsa valmistunu mukava poika ja sillä kesti tosiaan se kaks minuuttia tutkia tuo silmä ja kirjottaa mulle resepti. Apteekki tosin oli tietysti jo mennyt kiinni, joten lääkkeet sain vasta tänäaamuna..

Vilman ja Pipsan hauska juttu tarhassa:
Pipsa:Tän pirtanauhan tekeminen on helppo nakki.
Vilma: Ai helppoa kuin NAKKI!?
Pipsa: HELPPOAA KUIIIIN....
Vilma: Helppoa kuin.. ANNA!!

Tytöt ei kyllä tienneet mistä puhuivat....! Ja sitten Tomi ja Reino opettivat mulle englantia "MAAANSTÖRRR on hirviö!" "No mutta juu aa ön idiot etpä tiiäkkään mitä se tarkottaa...?!?!" En raaskinu pilata iloa. En tiedäkkään.. Tännään opetin tytöt tekemään kirppuja ja huomenna jatketaan aamulla heti niitten kanssa katsomista kuka on kenenkin hellu. iiih vähän jännää, varsinki ku oon mukana arvonnoissa. aijai :D

Nyt meen saunaan ja oon kauan! <3


No comments:

Voittaja ei välitä. Eiku.

Eräs ystäväni tapaili Tinder-matchiaan joitain viikkoja jo jokseenkin innoissaan. Lupaavasti alkanut suhde kohtasi päätöksensä, kun Tinder-m...