Thursday, August 24, 2006

satais vähän ni ois jännää

Päätä särkee. Päänsärkylääkettä ei ole saatavilla. Ja väsyttää, mutta en voi nukkua nyt koska muuten en nuku yöllä ja mulla on aamuvuoro, johon pitäisi jaksaa mennäkkin ja täytyy säilyttää rytmi..niinku tiiätte.

Pehmiskone hajosi eilen. Inhottavaa kun just sillon kaikki haluais pehmistä. Vahingonilo ei ole oikeen mun juttuni. (no ehkä joskus..)

Mikko on jossain pelaamassa. Ainiin ja se lähtee huomenna tampereelle pelaamaan vähän lisää ja on siellä koko viikonlopun. Mutta anna piä hauskaa yksin siellä Sonata arctican keikalla ja unoha mitä oltiin sovittu. -Okei.

Elina muuttaa sunnuntaina. Itku. Oon toki onnellinen sen puolesta mutta silti. Ja Juliannakin muuttaa. Epistä miks aina kaikki muut? ( Tiedän kyllä. Ne teki kovasti töitä päästäkseen opiskelemaan ja ne on ansainnu sen. Silti. Eikö mitään muka vois vaan saada ilman että tarvii kauheesti jaksaa? Ilman että ansaitsee?)

Ainiin ja sitten yks vauva synty! poika. PIKKUVELI. Ei tosin mulle. Hurjaa ja ihmeellistä.

Jonttu kerto mulle jotain luottamuksellista ja vaikka olinki ehkä hiukan torjuntakannalla tuli silti hyvä mieli siitä kun se piti mua luottohenkilönään vieläkin. Aina näiden neljäntoista ja puolen yhteisen vuoden jälkeen. "Mää haluan aina saada sun hyväksynnän näihin asioihin". Siitäkään huolimatta et sitä tällä kertaa saa ystävä kallis. Mietittiin myös sitä miten vähän elämässä on tekemistä. Sellaista mielekästä vapaa-ajan tekemistä siis. Sitä tekemistä mitä varten käydään töissä.
Minäkin odotan aina vapaata ja kun se tulee, olen turhautunut koska en keksi miten sen parhaiten käyttäisin ja kun ei ole töitä, on liikaa aikaa. Tai sitten se johtuu justiinsa siitä että oon vaan niin poikki töistä että silloin vain lepään ja se jos mikä on turhauttavaa..varsinkin ku tietää että pitäis lukea ruotsia ja englantia ja ei nappaa millään. Lisää jaksamista kiitos. Pitää kysyä Mikon äitiltä jotain vitamiineista. Se tietää niistä kaiken.

Paitsi että viikon päästä tulevat vapaat taidan viettää Oulussa Seljan ja Anskun ja Ramin kanssa niin että se ei taatusti mene hukkaan!

Huijaan muuten opiskelukortin itelle. Menisinkö ysikymppisestä? Pahat epäilykseni kertovat että kyllä menisin.


ps. heittäydyin ihan vähän uhriksi ton viikonlopun suhteen. Itseasiassa uudet suunnitelmat on jo aluillaan. Niihin sisältyy ainakin Sonata, anna ja annukka ja -sikäli kun vanhat merkit pitävät paikkansa- aika hyvä humala.

No comments:

Voittaja ei välitä. Eiku.

Eräs ystäväni tapaili Tinder-matchiaan joitain viikkoja jo jokseenkin innoissaan. Lupaavasti alkanut suhde kohtasi päätöksensä, kun Tinder-m...