Monday, August 14, 2006

Noniin heippa vaan!

O-ou.
Tämä on ihan eka bloggaukseni ikinä. Eli apua tosi jänskää. Otin mallia marista, ja opettelen tähän, vaikka nyt tuntuu vielä ylivoimasen vaikeelta käyttää. Olin aamun töissä eli myin jäätelöä ja ootin että pääsen kattomaan laguna beachia, mutta sitten unohdin sen kuitenkin. dääm. Syy siihen että unohdin on että sain muuta ajateltavaa kävellessäni kotiin tosi painavan kassin kanssa kun yhden ala-asteaikaisen kaverini isä yllätti mut huutamalla ohi pyöräillessään "jumalauta anna susta on tullut hyvännäkönen nainen.." Kunpa se oliskin jäänyt siihen mutta kun se halus tulla mun kanssa yhtä matkaa ja puida asiaa pitemmälle. Inhoan sitä etten osaa sanoa suoraan että PAINU kuule ei mun tarvi tommosta kuunnella. Tiedän että ei tarvitse, mutta kuuntelen silti ja kikattelenkin vielä niinku joku ääliö. Teen sitä vielä työksenikin. Oon vieläkin ihan shokissa. Saako tommosia puhua pienelle tytölle? You dirty old man..
Tosi outoa muuten kun muilla on alkanu koulut paitsi mulla. Eikä ala. Yritän nauttia siitä, sillä seuraavaksi oon tällasella välivuodella vasta eläkkeellä, mutta silti tuntuu ihan jotenki tyhjältä ja tarpeettomalta. Ehkä siksi loin tämän bloginkin nyt..ikäänkuin "Hei, olen olemassa!" Viikonloppu oli taas hurjimmista hurjin. Annukan kanssa on yleensäkkin kivaa ja toivottavasti lähtään ensi viikonloppunakin..eiköhän me kun siellä on apulantakin soittamassa. Ja sunnuntaina on mun kauanodotettu vapaapäivä.
Noniin nyt menen siivoamaan ainakin huoneen ja sitten kaivan jotain enkun ja ruotsin kirjoja esille, koska korotan kirjotuksia nyt syksyllä. Yritän ainakin. Illalla toivottavasti saan maailman parasta lasagnea! Niin mulle ainakin luvattiin <3

No comments:

Voittaja ei välitä. Eiku.

Eräs ystäväni tapaili Tinder-matchiaan joitain viikkoja jo jokseenkin innoissaan. Lupaavasti alkanut suhde kohtasi päätöksensä, kun Tinder-m...